Skip to content

Verzending

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij hanteren voor het grootste gedeelte van onze bestellingen de optie op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis. Na onze zorgvuldige kwaliteitscontrole levert de vervoerder de bestelling af op het door jou opgegeven afleveradres. Bij een afleveradres buiten Nederland kan de bezorging enkele dagen langer duren.

Voor artikelen die in ons centraal magazijn voorradig zijn, geldt: op werkdagen voor 23:59 uur besteld, de volgende dag in huis. Wanneer je bij een artikel de gewenste maat selecteert, verschijnt hierbij de levertijd. Op deze manier kun je zien of het artikel de volgende dag al in huis kan zijn.  

Same day delivery
Wil je jouw schoenen dezelfde avond nog ontvangen? Dan kun je tegen betaling gebruik maken van same day delivery, wanneer je de schoenen voor 11.00 uur bestelt heb je ze dezelfde dag nog in huis.

Wat houdt same day delivery in?

Same day delivery houdt in dat artikelen die je vóór 11.00 uur bestelt, diezelfde avond nog in huis hebt. Het is echter alleen mogelijk om de schoenen dezelfde dag nog in huis te hebben, wanneer de schoenen nog op voorraad zijn in ons magazijn. Wanneer je de gewenste maat aanklikt, verschijnt aan de zijkant de tekst 'Same day delivery mogelijk voor €3,95', zo kun je zien of same day delivery mogelijk is. De kosten die je betaalt voor same day delivery, worden niet terugbetaald bij het retour sturen. 

Moet ik verzendkosten betalen?

Voor het verzenden van uw bestelde artikelen binnen Nederland en België brengen wij geen verzendkosten in rekening. Alleen, wanneer de bestelling alleen bestaat (of komt te bestaan n.a.v. een retourzending) uit artikelen met een orderwaarde van minder dan €50,-, brengen wij €3,95 in rekening als bijdrage aan de verzendkosten. Naast Nederland en België, bezorgen wij in het buitenland.

De bestellingen voor het buitenland worden bezorgd via UPS op het door je opgegeven afleveradres. Voor verzending naar het buitenland geldt, net als voor verzending in Nederland, dat de bestelling binnen 1-3 werkdagen wordt verzonden en vervolgens binnen enkele dagen bij jou wordt thuisbezorgd.

Wanneer je in het buitenland woont zijn er mogelijk kosten verbonden aan de verzending, hieronder zie je een overzicht met de kosten voor verzending naar het buitenland.

Land Verzendkosten

Oostenrijk €8,95
België GRATIS
Bulgarije €11,95
Tsjechië €6,95
Denemarken €6,95
Estland €8,95
Finland €8,95
Frankrijk €5,95
Duitsland GRATIS
Groot-Brittannië €5,95
Griekenland €11,95
Hongarije €11,95
Ierland €8,95
Italië €6,95
Letland €11,95
Litouwen €11,95
Luxemburg €6,95
Noorwegen €11,95
Polen €6,95
Portugal €8,95
Roemenië €11,95
Slowakije €11,95
Slovenië €11,95
Spanje €8,95
Zweden €8,95

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Je ontvangt van ons drie e-mails met betrekking tot jouw bestelling, waardoor het zeer belangrijk is dat je het juiste e-mailadres opgeeft. De eerste e-mail bevat de orderbevestiging, waarin de bestelprocedure wordt bevestigd en de ontvangst van jouw order. Vervolgens ontvang je een e-mail met de inpakbevestiging van de order. Wanneer jouw bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met de Track & Trace code, zodat je het pakket kunt volgen.

Let op: deze orderbevestiging is tevens jouw betalingsbewijs. Wij adviseren je deze te bewaren en/of uit te printen.

Indien ik meerdere bestellingen plaats, kunnen deze dan worden samengevoegd?

Alle bestellingen handelen wij individueel af. Het is daardoor nu nog niet mogelijk bestellingen samen te voegen.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Kies je voor normale levering, dan zal de bezorging worden uitgevoerd door PostNL.

Kies je voor ‘same day delivery’ of ‘avondlevering’ dan wordt de bezorging uitgevoerd door Trunkrs.

Ontvang ik een track&trace code?

Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een mail met daarin een track&trace code. Hier kun je het geschatte moment van levering volgen. 

Wat als ik niet thuis ben op het moment van bezorging?

Niemand thuis? Dan wordt je pakket afgegeven bij de buren óf bij een PostNL-punt in de buurt. De bezorger laat een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track&trace zien waar je jouw pakket kunt ophalen.