Koningsactie in onze outlet: stapelen t/m 70% korting!

Klantenservice

Klamp je je vast aan de zomer of heb je eigenlijk wel weer zin in de herfst? Eén ding is zeker:
met de verse nieuwtjes van Shoe club zit je altijd goed.
Klantenservice

Webshop

+31 (0)88 - 133 31 00

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00, zaterdag 09:00-17:00
Klantenservice

Winkel

+31 (0)10 - 281 03 01

Bereikbaar van maandag t/m zondag
Klik hier voor de openingstijden >

Klik op het onderwerp waar je meer over weten wilt

Veelgestelde vragen

Verzending

Indien ik meerdere bestellingen plaats, kunnen deze dan worden samengevoegd?

Alle bestellingen worden individueel afgehandeld. Het is helaas niet mogelijk bestellingen samen te voegen.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Na zorgvuldige kwaliteitscontrole, zal de bestelling binnen 3 werkdagen* door Post NL bij jou worden afgeleverd (op een afleveradres in Nederland). Heb je een afleveradres buiten Nederland, dan zal deze binnen enkele dagen bij jou worden afgeleverd.

Voor artikelen die in ons centraal magazijn voorradig zijn, geldt: op werkdagen voor 15.00 uur besteld, de volgende dag in huis*. Wanneer je bij een artikel de gewenste maat selecteert, verschijnt hierbij de levertijd. Op deze manier kun je zien of het artikel de volgende dag al in huis kan zijn.  

*Tijdens uitverkoopperiodes streven wij ernaar deze binnen 5 werkdagen per Post NL bij jou af te leveren.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
U ontvangt een orderbevestiging van uw bestelling per e-mail. Het is daarom zeer belangrijk dat u het juiste e-mailadres aan ons opgeeft. In deze orderbevestiging bevestigen wij de succesvolle bestelprocedure en de ontvangst van de order. Let op: deze orderbevestiging is tevens uw betalingsbewijs! Bewaar hem dus goed op uw computer en/of print hem uit!
Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Na zorgvuldige kwaliteitscontrole, zal uw bestelling binnen 3 werkdagen* door Post NL bij u worden afgeleverd (op een afleveradres in Nederland). Heeft u een afleveradres buiten Nederland, dan zal deze binnen enkele dagen bij u worden afgeleverd. *Tijdens uitverkoopperiodes streven wij ernaar deze binnen 5 werkdagen per Post NL bij u af te leveren.
Moet ik verzendkosten betalen?
Voor het verzenden van artikelen binnen Nederland worden geen verzendkosten in rekening gebracht (m.u.v. kortingacties vanaf 50%, bestaat uw bestelling alleen uit aanbiedingsartikelen, dan brengen wij € 6,95 in rekening als bijdrage in de verzendkosten). Buiten Nederland, bezorgen wij ook in België en Duitsland.

Betaling

Welke betalingsmogelijkheden heeft u?

Je kunt bij ons je bestelling plaatsen en kiezen voor de volgende betalingsmogelijkheden: Ideal, PayPal, Bancontact/MisterCash, Visa, Fashioncheque, MasterCard of VVV cadeaukaart. Wenst u achteraf te betalen, kan dit via Klarna. 

Wat is iDEAL?

iDEAL is online betalen via uw eigen telebankiersysteem thuis. Deelnemende banken aan het IDEAL-telebankiersysteem zijn ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank en SNS. Met iDEAL rekent u af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Wat is Buckaroo?

Buckaroo is een betaaloplossing die ontworpen is voor de elektronische handel. Wanneer u wilt betalen met iDEAL of uw creditcard van Visa of Mastercard kiest u voor deze oplossing. Zodra u heeft aangegeven tot betaling te willen overgaan, leidt de webshop u verder naar de website van Buckaroo. Buckaroo verzamelt alle nodige informatie en verwerkt de betaalvraag. Na verificatie van de betaling brengt Buckaroo ons op de hoogte en leidt u terug naar de webshop.

Wat is Klarna?

Via Klarna bieden wij je de mogelijkheid aan om achteraf te betalen. Na het plaatsen van uw bestelling heb je 14 dagen de tijd om de betaling van je bestelling te voltooien. Wanneer je gebruik maakt van Klarna, dien je per bestelling €1,95 te betalen, het bedrag wordt bij retourneren niet teruggestort. 

Heb je vragen over een betaling of wordt je bestelling niet goedgekeurd door Klarna? Neem dan contact op met Klarna via het telefoonnummer 020-8082852 of stel je vraag via de chat op klarna.nl/klantenservice. Klarna is van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8.00 uur en 17.00 uur. Voor meer informatie kun je kijken op www.klarna.nl 

Wat is de VVV-cadeaukaart?

Een VVV-cadeaukaart is een betaalmiddel in de vorm van een cadeaukaart waarmee je op de webshop kunt betalen. Je VVV-cadeaukaart kun je aanschaffen via de website van de VVV of bij een van de aangesloten winkels. De VVV-cadeaukaart is onbeperkt geldig en is niet inwisselbaar voor contant geld. Wanneer je je bestelling retour stuurt, ontvang je van ons een actiecode met het betreffende saldo die je kunt besteden in onze webshop. 

Wat is Fashioncheque?

Fashioncheque is een betaalmiddel in de vorm van een modecadeaukaart waarmee u zowel digitaal als in de winkel kunt betalen. U kunt een fashioncheque aanschaffen bij meer dan 8.500 verkooppunten in Nederland. Uw fashioncheque is na activatie 1 jaar geldig en is niet inwisselbaar voor contant geld. Wanneer u uw bestelling retour stuurt, ontvangt u van ons een actiecode met het betreffende saldo die u kunt besteden op onze website.

Wat is PayPal?

PayPal is een wereldwijd gebruikte betaalmethode dat gekoppeld is aan uw e-mailadres(sen). Door middel van het opgeven van uw e-mailadres en de bijbehorende beveiligingscode kunt u geld van uw PayPal rekening overmaken of geld op uw PayPal rekening storten. Heeft u een PayPal account dan kunt u met behulp van de betaalmethode PayPal bij ons uw betaling verrichten. Om met PayPal te kunnen betalen heeft u een PayPal rekening/account nodig, u kunt uw PayPal rekening openen op: www.paypal.nl. Een PayPal rekening openen is gratis, veilig en betrouwbaar. PayPal rekeningen zijn beschikbaar voor bedrijven, consumenten, stichtingen,etc. Heeft u geen internetbankieren maar wel een PayPal rekening, dan is onze betaalmethode PayPal voor u wellicht de perfecte betaalmethode om veilig, betrouwbaar en gemakkelijk uw bestelling, product of dienst te voldoen. PayPal is internationaal en kent geen grenzen en is uitstekend geschikt voor internationale betalingen.

Zijn de weergegeven prijzen incl. BTW?

De prijzen zijn incl. BTW.

Ruilen

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn pakket?

Mocht het artikel niet aan jouw verwachting voldoen, kun je deze binnen 14 dagen na leverdatum herroepen. Wij verzoeken je het retourformulier dat bijgevoegd is bij je bestelling, ingevuld bij de retourzending te voegen en duidelijk aan te geven of je het betaalde bedrag terugbetaald wilt krijgen. Tevens vindt je op het retourformulier het retouradreslabel dat je kunt gebruiken om de artikelen terug te sturen. Hierna kun je het pakket afgeven op een agentschap van PostNL. Pakketten worden door PostNL voorzien van een 3S code. Met deze code is het voor jou mogelijk om het verzendtraject van pakket te volgen via de site van PostNL www.tracktrace.nl en zo te zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Vraag op het postagentschap daarom altijd om het 3S nummer. Kosten voor de retourzending van bestellingen binnen Nederland zijn voor onze rekening. Wanneer je je bestelling retour stuurt of hebt aangegeven deze retour te sturen, ontvang je het bedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontbinding op je rekening teruggestort. Wij kunnen het bedrag alleen terugstorten wanneer je pakket bij ons retour is gekomen, of wanneer je kunt aantonen dat je het pakket naar ons retour hebt gestuurd. Wanneer je bestelling beschadigd retour komt, kunnen wij helaas niet het gehele bedrag retourstorten. 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Mocht het artikel niet aan je verwachting voldoen, dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst gebruik maken van je herroepingsrecht. Na deze melding heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen. Wij verzoeken je het retourformulier dat bijgevoegd is bij je bestelling, ingevuld bij de retourzending te voegen en duidelijk aan te geven of je het betaalde bedrag terugbetaald wilt krijgen. Tevens vindt je op het retourformulier het retouradreslabel dat je kunt gebruiken om de artikelen terug te sturen. Hierna kun je het pakket afgeven op een agentschap van PostNL. Pakketten worden door PostNL voorzien van een 3S code. Met deze code is het voor jou mogelijk om het verzendtraject van pakket te volgen via de site van PostNL www.tracktrace.nl en zo te zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Vraag op het postagentschap daarom altijd om het 3S nummer. Kosten voor de retourzending van bestellingen binnen Nederland zijn voor onze rekening. Wanneer je je bestelling retour stuurt of hebt aangegeven deze retour te sturen, ontvang je het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontbinding op je rekening teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.Wij kunnen het bedrag alleen terugstorten wanneer je pakket bij ons retour is gekomen, of wanneer je kunt aantonen dat je het pakket naar ons retour hebt gestuurd. Wanneer je bestelling beschadigd retour komt, kunnen wij helaas niet het gehele bedrag retourstorten.

Indien je een gedeelte van jouw bestelling terugstuurt (dus van een bestelling van meerdere artikelen) en je hebt betaald met je creditcard, dan kun je jouw bankgegevens invullen op het retourformulier. Wij kunnen helaas geen gedeelte van een creditcardbetaling terugbetalen en zullen dan het bedrag rechtstreeks terugstorten op jouw bankrekening. Mocht het product ná ontvangst beschadigd zijn, en wilt u de aankoop herzien, dan zijn we genoodzaakt hier een schadevergoeding in rekening te brengen. Dit zal per schadegeval verschillen. Neemt u hiervoor eerst contact met ons op. Je kunt artikelen die via de webshop zijn aangekocht niet retourneren via één van onze winkels. Deze uitleg is ook van toepassing op aankopen gedaan gedurende de uitverkoopperiode.


Voor verdere vragen/toelichting kun je contact opnemen via: info@shoeclub.nl

De retourzending mag gestuurd worden naar:

Shoeclub
Antwoordnummer 336
2900 VB Capelle aan den IJssel

Herroepingsformulier

Het Europeesmodelformulier

Kan ik afgeprijsde artikelen retourneren?

Ook op afgeprijsde artikelen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Betaal ik verzendkosten voor het retourneren van mijn pakket?

Mocht het artikel niet aan jouw verwachting voldoen, dan kun je deze binnen 14 dagen na leverdatum retourzenden. Wij verzoeken je het bijgevoegde retourformulier ingevuld bij de retourzending te voegen en duidelijk aan te geven of je het betaalde bedrag terugbetaald wilt krijgen of dat je het artikel wilt ruilen. Tevens vindt je op het retourformulier het retouradreslabel dat je kunt gebruiken om de artikelen terug te sturen. Hierna kun je het pakket afgeven op een agentschap van PostNL. Pakketten worden door PostNL voorzien van een 3S code. Met deze code is het voor jou mogelijk om het verzendtraject van pakket te volgen via de site van PostNL www.tracktrace.nl en zo te zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Vraag op het postagentschap daarom altijd om het 3S nummer. Kosten voor de retourzending van bestellingen binnen Nederland zijn voor onze rekening. Wanneer je je bestelling retour stuurt of hebt aangegeven deze retour te sturen, ontvang je het bedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen op je rekening teruggestort. Wij kunnen het bedrag alleen terugstorten wanneer je pakket bij ons retour is gekomen, of wanneer je kunt aantonen dat je het pakket naar ons retour hebt gestuurd. Wanneer je bestelling beschadigd retour komt, kunnen wij helaas niet het gehele bedrag retourstorten. Er wordt alleen overgegaan tot retourstorting als wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben. Bij een ruilverzoek kun je duidelijk het nieuwe gewenste artikel, de juiste maat en kleur te vermelden op het retourformulier. Als je het artikel wilt ruilen voor een ander artikel dat duurder is, dan zullen wij het bedrag terugstorten en dan kunt je een nieuwe bestelling plaatsen via de webshop. Indien je een gedeelte van jouw bestelling terugstuurt (dus van een bestelling van meerdere artikelen) en je hebt betaald met je creditcard, dan kun je jouw bankgegevens invullen op het retourformulier. Wij kunnen helaas geen gedeelte van een creditcardbetaling terugbetalen en zullen dan het bedrag rechtstreeks terugstorten op jouw bankrekening. Je kunt artikelen die via de webshop zijn aangekocht niet retourneren via een van onze winkels. Deze uitleg is ook van toepassing op aankopen gedaan gedurende de uitverkoopperiode.

Heb ik garantie op mijn webshopbestelling?

Op alle bestellingen is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is wat je ervan mag verwachten. Om een beroep te doen op de garantie verzoeken wij je een bewijs van aankoop te overhandigen (bv: bestellingsbevestiging / betalingsbewijs). Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn, worden vakkundig gerepareerd.

Wanneer reparatie niet mogelijk is, ontvang je van ons een vervangend artikel. Indien er geen vervangend artikel voorradig is, storten wij het aankoopbedrag terug op je rekening. Gebreken die ontstaan zijn door normale slijtage of door oneigenlijk gebruik vallen niet binnen de garantie. Wij verzoeken je eerst contact met ons op te nemen alvorens je het artikel terugstuurt. Franco- en rembourszendingen worden niet door ons geaccepteerd.

RETOURADRES: Shoe Club, Dalkruidbaan 158, 2908 KC Capelle aan den IJssel

Uitverkoop

Wanneer begint de uitverkoop?
Wij hanteren geen vaste data voor de uitverkoop. Dit heeft te maken met het verloop van het verkoopseizoen en in welke mate wij nog over voorraad beschikken.
Ik heb een bestelling geplaatst/recent ontvangen en nu geven jullie nog meer korting?
Omdat wij niet op voorhand bepalen wanneer onze uitverkoop van start gaat of wanneer wij onze collectie verder afprijzen, kunnen wij je helaas geen garantie bieden dat onze artikelen later verder afgeprijsd zullen worden. Bovendien heb je op het moment van aankoop de mogelijkheid om het artikel in kwestie te bestellen, welke wellicht later niet meer op voorraad is.

Assortiment

Hoe kan ik zien of de schoen in mijn maat nog op voorraad is?
Als u bij de beschikbare maten op het pijltje klikt, ziet u de maten die bij ons nog aanwezig zijn. Als u uw gewenste maat nog kunt selecteren, is deze voorradig en kunt u uw bestelling plaatsen.
Hoe kan ik weten of een schoen/laars qua lengte en breedte smal, breed of normaal valt?
Over het algemeen vallen alle schoenen/laarzen vrij normaal. Indien dit niet het geval is, zal dit worden aangegeven in de productomschrijving.
Is de collectie op de webshop hetzelfde als de collectie in de winkels?
De collectie op de webshop is gelijk aan de collectie in onze winkels.
Hoe wordt de hakhoogte gemeten?
De hakhoogte wordt gemeten vanuit het midden van de hak.
Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?
Ja, dit is mogelijk al doen wij hier alles aan om dit te voorkomen.

Klantenservice

Hoe krijg ik contact met ShoeClub.nl?

Je kunt jouw vraag per e-mail aan ons stellen. Indien je reeds een bestelling hebt gedaan, verzoeken wij je vriendelijk jouw bestelnummer te vermelden. Je kunt een e-mail sturen middels deze link: https://www.shoeclub.nl/contact/

 

Waar kan ik met mijn klacht terecht?

Indien je een klacht hebt, verzoeken wij je vriendelijk eerst contact op te nemen met onze webshop via telefoonnummer 088-133 31 00 of een e-mail te sturen naar info@shoeclub.nl. Wij zullen klachten die wij via de e-mail ontvangen op werkdagen binnen 24 uur beantwoorden. Mocht dit onverhoopt niet lukken vanwege drukte, dan doen wij ons uiterste best om deze binnen 3 werkdagen te beantwoorden.  Indien wij je klacht niet kunnen oplossen, kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel via de website www.sgc.nl. Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Je kunt een klacht indienen over zowel een product, als de diensten die wij leveren.

 

Is er een maximum verbonden aan een bestelling?

Er is een maximum van 4 artikelen per bestelling. Indien u meerdere artikelen wenst, dient u hiervoor nog een bestelling te plaatsen.

Is uw website beveiligd?
Uw betaling wordt via een beveiligde lijn geleid naar de internetkassa, die de afhandeling van uw transactie verzorgt. Aan het slotje onderin uw scherm kunt u zien dat de gegevens gecodeerd verstuurd via een zogenaamde "secure connection". Heeft de internetkassa de betaling ontvangen, dan gaat Van den Assem uw bestelling klaarmaken.

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen gaat simpel en snel.

Nadat je het gewenste product in je winkelmandje hebt geplaatst, ga je verder naar de volgende stap.

Bij deze stap vul je je gegevens in. Deze gegevens hebben wij nodig om uw pakket op het gewenste adres te bezorgen, of om contact op te nemen wanneer wij nog vragen aan je hebben. In deze stap kun je ook aangeven of je het pakket op een afwijkend afleveradres wilt laten bezorgen. Als laatste geef je aan via welke manier je wilt betalen en ga je door naar de volgende stap.

In de volgende stap krijg je een overzicht van je bestelling. Bij akkoord ga je door naar Buckaroo, onze betaalinstantie.

Wanneer je je bestelling succesvol betaald hebt, krijg je hiervan een bericht per e-mail.

Wanneer wij je product versturen, ontvang je hiervan een verzendbevestiging, inclusief track and trace code van PostNL.

Maattabellen

maattabellen
Schoenmaat
EU UK US
34 1
34,5 1+
35 2 3
35,5 2+ 3+
36 3 4
36,5 3+ 4+
37 4 5
37,5 4+ 5
38 5 5+
38,5 5+ 6
39 6 6+
39,5 6+
40 7 7
40,5
41 7+ 8
41,5
42 8 8+
Broeken & jeans
Internationale taille maten EU/UK
XS 23,24,25
S 23,24,25
M 23,24,25
L 23,24,25
XL 23,24,25
XXL 23,24,25
Bovenkleding
Internationale maten EU UK
3XS 30 2
XXS 32 4
XS 34 8
S 36 10
M 38 12
L 40 14
XL 42 16
XXL 44 18
3XL 46 20

Contact

Contact

Shoeclub
Dalkruidbaan 158
2908 KC Capelle aan den IJssel

Tel.: +31 88 133 31 00

BTW nr.: NL8202.70.866.B01
KvK nr.: 24343634