
Alle bestellingen worden individueel afgehandeld. Het is helaas niet mogelijk bestellingen samen te voegen.
Wij hanteren voor het grootste gedeelte van onze bestellingen de optie voor 23:59 uur besteld, morgen in huis. Na onze zorgvuldige kwaliteitscontrole levert de vervoerder uw bestelling af op het door u opgegeven afleveradres. Bij een afleveradres buiten Nederland kan de bezorging enkele dagen langer duren.
Voor artikelen die in ons centraal magazijn voorradig zijn, geldt: op werkdagen voor 23:59 uur besteld, de volgende dag in huis*. Wanneer u bij een artikel de gewenste maat selecteert, verschijnt hierbij de levertijd. Op deze manier kunt u zien of het artikel de volgende dag al in huis kan zijn.
Same day delivery
Wilt u uw schoenen dezelfde avond nog ontvangen? Dan kunt u tegen betaling gebruik maken van same day delivery, wanneer u de schoenen voor 11.00 uur bestelt heeft u ze dezelfde dag nog in huis.
* Gezien de drukte tijdens uitverkoopperiodes streven wij ernaar uw bestelling binnen 3 werkdagen te verzenden.
Voor het verzenden van artikelen binnen Nederland worden geen verzendkosten in rekening gebracht (m.u.v. orders onder de €50,-, dan brengen wij € 3,95 in rekening als bijdrage in de verzendkosten). Buiten Nederland, bezorgen wij ook in België en Duitsland.
Kies je voor normale levering, dan zal de bezorging worden uitgevoerd door PostNL.
Kies je voor ‘same day delivery’ of ‘avondlevering’ dan wordt de bezorging uitgevoerd door Trunkrs.
Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een mail met daarin een track&trace code. Hier kun je het geschatte moment van levering volgen
Niemand thuis? Dan wordt je pakket afgegeven bij de uren óf bij een PostNL-punt in de buurt. De bezorger laat een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track&trace zien waar je jouw pakket kunt ophalen.
Wanneer je een bestelling plaatst, kun je een keuze maken uit de volgende betalingsmogelijkheden: iDEAL, CreditCard, PayPal, Fashioncheque, American Express, Afterpay, de Van den Assem cadeaukaart, de VVV-cadeaukaart, Bancontact/Mistercash en Payconiq. Uw betaling wordt afgehandeld door betalingssysteem Buckaroo. Wanneer u achteraf wenst te betalen, kunt u kiezen voor betalen via Klarna.
iDEAL is online betalen via uw eigen telebankiersysteem thuis. Deelnemende banken aan het IDEAL-telebankiersysteem zijn ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank en SNS. Met iDEAL rekent u af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
Buckaroo is een betaaloplossing die ontworpen is voor de elektronische handel. Wanneer u wilt betalen met iDEAL of uw creditcard van Visa of Mastercard kiest u voor deze oplossing. Zodra u heeft aangegeven tot betaling te willen overgaan, leidt de webshop u verder naar de website van Buckaroo. Buckaroo verzamelt alle nodige informatie en verwerkt de betaalvraag. Na verificatie van de betaling brengt Buckaroo ons op de hoogte en leidt u terug naar de webshop.
Via Afterpay bieden wij je de mogelijkheid aan om achteraf te betalen. Na het plaatsen van uw bestelling heb je 14 dagen de tijd om de betaling van je bestelling te voltooien. Wanneer je gebruik maakt van Afterpay, dien je per bestelling €2,95 te betalen.
Heb je vragen over een betaling of wordt je bestelling niet goedgekeurd door Afterpay? Neem dan contact op met Afterpay via het telefoonnummer 020-7230270 of stel je vraag hier via de klantenservice van Afterpay. Afterpay is van maandag t/m zaterdag bereikbaar. Voor meer informatie kun je kijken op https://www.afterpay.nl/nl/.
Een VVV-cadeaukaart is een betaalmiddel in de vorm van een cadeaukaart waarmee je op de webshop kunt betalen. Je VVV-cadeaukaart kun je aanschaffen via de website van de VVV of bij een van de aangesloten winkels. De VVV-cadeaukaart is onbeperkt geldig en is niet inwisselbaar voor contant geld. Wanneer je je bestelling retour stuurt, ontvang je van ons een actiecode met het betreffende saldo die je kunt besteden in onze webshop.
LET OP: Nieuwe wet en regels voor het online accepteren van betalingen met de VVV-cadeaukaart:
Vorige maand is de Europese anti-witwasrichtlijn AMLD5 in de Nederlandse wetgeving geïmplementeerd in de Wwft (Wet ter voorkoming van witwassen en financiering van terrorisme (Wwft). De invoering hiervan heeft impact op het online accepteren van een aantal cadeaukaarten, waaronder de VVV-cadeaukaart, omdat deze gezien worden als ‘elektronisch geld’ (EGI) en vallen onder de werking van deze wet. Met ingang van 1 juli 2020 mag het deel van de online transactie van de VVV-cadeaukaart niet meer zijn dan €50
Wat betekent dit voor u?
Per 1 juli kunt u maximaal €50 per bestelling afrekenen met de VVV-cadeaukaart. Uiteraard kunt u het resterende bedrag met een andere betaalmethode voldoen. Het overige tegoed van de VVV-cadeaukaart kunt u bij een volgende bestelling weer gebruiken.
Geldt dit ook voor het afrekenen in de fysieke winkel?
Nee, voor het afrekenen in de fysieke winkel geldt het maximale bedrag van €50 niet. Het gaat alleen om transacties die in de webshop worden uitgevoerd.
Fashioncheque is een betaalmiddel in de vorm van een modecadeaukaart waarmee u zowel digitaal als in de winkel kunt betalen. U kunt een fashioncheque aanschaffen bij meer dan 8.500 verkooppunten in Nederland. Uw fashioncheque is na activatie 1 jaar geldig en is niet inwisselbaar voor contant geld. Wanneer u uw bestelling retour stuurt, ontvangt u van ons een actiecode met het betreffende saldo die u kunt besteden op onze website.
PayPal is een wereldwijd gebruikte betaalmethode dat gekoppeld is aan uw e-mailadres(sen). Door middel van het opgeven van uw e-mailadres en de bijbehorende beveiligingscode kunt u geld van uw PayPal rekening overmaken of geld op uw PayPal rekening storten. Heeft u een PayPal account dan kunt u met behulp van de betaalmethode PayPal bij ons uw betaling verrichten. Om met PayPal te kunnen betalen heeft u een PayPal rekening/account nodig, u kunt uw PayPal rekening openen op: www.paypal.nl. Een PayPal rekening openen is gratis, veilig en betrouwbaar. PayPal rekeningen zijn beschikbaar voor bedrijven, consumenten, stichtingen,etc. Heeft u geen internetbankieren maar wel een PayPal rekening, dan is onze betaalmethode PayPal voor u wellicht de perfecte betaalmethode om veilig, betrouwbaar en gemakkelijk uw bestelling, product of dienst te voldoen. PayPal is internationaal en kent geen grenzen en is uitstekend geschikt voor internationale betalingen.
De prijzen zijn incl. BTW.
Mocht het artikel niet aan jouw verwachting voldoen, kun je deze binnen 30 dagen na leverdatum herroepen. Wij verzoeken je het retourformulier dat bijgevoegd is bij je bestelling, ingevuld bij de retourzending te voegen en duidelijk aan te geven of je het betaalde bedrag terugbetaald wilt krijgen. Tevens vindt je op het retourformulier het retouradreslabel dat je kunt gebruiken om de artikelen terug te sturen. Hierna kun je het pakket afgeven op een agentschap van PostNL. Pakketten worden door PostNL voorzien van een 3S code. Met deze code is het voor jou mogelijk om het verzendtraject van pakket te volgen via de site van PostNL www.tracktrace.nl en zo te zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Vraag op het postagentschap daarom altijd om het 3S nummer. Kosten voor de retourzending van bestellingen binnen Nederland zijn voor onze rekening. Wanneer je je bestelling retour stuurt of hebt aangegeven deze retour te sturen, ontvang je het bedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontbinding op je rekening teruggestort. Wij kunnen het bedrag alleen terugstorten wanneer je pakket bij ons retour is gekomen, of wanneer je kunt aantonen dat je het pakket naar ons retour hebt gestuurd. Wanneer je bestelling beschadigd retour komt, kunnen wij helaas niet het gehele bedrag retourstorten.
Aanpassingen n.a.v. COVID-19
Retourtermijn verlengd
Doordat we een digitaal platform zijn, kun je nog steeds veilig op www.shoeclub.nl bestellen met gratis verzending en retourneren. Ook onze levertijd is onveranderd. Verder hebben we onze retourtermijn verlengd van 14 naar 30 dagen. Dit betekent dat je je geen zorgen hoeft te maken over de bezorging of eventuele retournering van jouw snel geleverde pakketje.
Mocht het artikel niet aan je verwachting voldoen, dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst gebruik maken van je herroepingsrecht. Na deze melding heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen. Wij verzoeken je het retourformulier dat bijgevoegd is bij je bestelling, ingevuld bij de retourzending te voegen en duidelijk aan te geven of je het betaalde bedrag terugbetaald wilt krijgen. Tevens vind je op het retourformulier het retouradreslabel dat je kunt gebruiken om de artikelen terug te sturen. Hierna kun je het pakket afgeven op een agentschap van PostNL. Pakketten worden door PostNL voorzien van een 3S code. Met deze code is het voor jou mogelijk om het verzendtraject van pakket te volgen via de site van PostNL www.tracktrace.nl en zo te zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Vraag op het postagentschap daarom altijd om het 3S nummer. Kosten voor de retourzending van bestellingen binnen Nederland zijn voor onze rekening. Wanneer je je bestelling retour stuurt of hebt aangegeven deze retour te sturen, ontvang je het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontbinding op je rekening teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.Wij kunnen het bedrag alleen terugstorten wanneer je pakket bij ons retour is gekomen, of wanneer je kunt aantonen dat je het pakket naar ons retour hebt gestuurd. Wanneer je bestelling beschadigd retour komt, kunnen wij helaas niet het gehele bedrag retourstorten.
Mocht het product ná ontvangst beschadigd zijn, en wilt u de aankoop herzien, dan zijn we genoodzaakt hier een schadevergoeding in rekening te brengen. Dit zal per schadegeval verschillen. Neemt u hiervoor eerst contact met ons op. Je kunt artikelen die via de webshop zijn aangekocht niet retourneren via één van onze winkels. Deze uitleg is ook van toepassing op aankopen gedaan gedurende de uitverkoopperiode.
Voor verdere vragen/toelichting kun je contact opnemen via: info@shoeclub.nl
De retourzending mag gestuurd worden naar:
Shoeclub
Antwoordnummer 336
2900 VB Capelle aan den IJssel
Ook op afgeprijsde artikelen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.
Mocht het artikel niet aan jouw verwachting voldoen, dan kun je deze binnen 30 dagen na leverdatum retourzenden. Wij verzoeken je het bijgevoegde retourformulier ingevuld bij de retourzending te voegen en duidelijk aan te geven of je het betaalde bedrag terugbetaald wilt krijgen of dat je het artikel wilt ruilen. Tevens vindt je op het retourformulier het retouradreslabel dat je kunt gebruiken om de artikelen terug te sturen. Hierna kun je het pakket afgeven op een agentschap van PostNL. Pakketten worden door PostNL voorzien van een 3S code. Met deze code is het voor jou mogelijk om het verzendtraject van pakket te volgen via de site van PostNL www.tracktrace.nl en zo te zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Vraag op het postagentschap daarom altijd om het 3S nummer. Kosten voor de retourzending van bestellingen binnen Nederland zijn voor onze rekening. Wanneer je je bestelling retour stuurt of hebt aangegeven deze retour te sturen, ontvang je het bedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen op je rekening teruggestort. Wij kunnen het bedrag alleen terugstorten wanneer je pakket bij ons retour is gekomen, of wanneer je kunt aantonen dat je het pakket naar ons retour hebt gestuurd. Wanneer je bestelling beschadigd retour komt, kunnen wij helaas niet het gehele bedrag retourstorten. Er wordt alleen overgegaan tot retourstorting als wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben. Bij een ruilverzoek kun je duidelijk het nieuwe gewenste artikel, de juiste maat en kleur te vermelden op het retourformulier. Als je het artikel wilt ruilen voor een ander artikel dat duurder is, dan zullen wij het bedrag terugstorten en dan kunt je een nieuwe bestelling plaatsen via de webshop. Indien je een gedeelte van jouw bestelling terugstuurt (dus van een bestelling van meerdere artikelen) en je hebt betaald met je creditcard, dan kun je jouw bankgegevens invullen op het retourformulier. Wij kunnen helaas geen gedeelte van een creditcardbetaling terugbetalen en zullen dan het bedrag rechtstreeks terugstorten op jouw bankrekening. Je kunt artikelen die via de webshop zijn aangekocht niet retourneren via een van onze winkels. Deze uitleg is ook van toepassing op aankopen gedaan gedurende de uitverkoopperiode.
Op alle bestellingen is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is wat je ervan mag verwachten. Om een beroep te doen op de garantie verzoeken wij je een bewijs van aankoop te overhandigen (bv: bestellingsbevestiging / betalingsbewijs). Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn, worden vakkundig gerepareerd.
Wanneer reparatie niet mogelijk is, ontvang je van ons een vervangend artikel. Indien er geen vervangend artikel voorradig is, storten wij het aankoopbedrag terug op je rekening. Gebreken die ontstaan zijn door normale slijtage of door oneigenlijk gebruik vallen niet binnen de garantie. Wij verzoeken je eerst contact met ons op te nemen alvorens je het artikel terugstuurt. Franco- en rembourszendingen worden niet door ons geaccepteerd.
RETOURADRES: Shoe Club, Dalkruidbaan 158, 2908 KC Capelle aan den IJssel
Je kunt jouw vraag per e-mail aan ons stellen. Indien je reeds een bestelling hebt gedaan, verzoeken wij je vriendelijk jouw bestelnummer te vermelden. Je kunt een e-mail sturen middels deze link: https://www.shoeclub.nl/contact/
Indien je een klacht hebt, verzoeken wij je vriendelijk eerst contact op te nemen met onze webshop via telefoonnummer 088-133 31 00 of een e-mail te sturen naar info@shoeclub.nl. Wij zullen klachten die wij via de e-mail ontvangen op werkdagen binnen 24 uur beantwoorden. Mocht dit onverhoopt niet lukken vanwege drukte, dan doen wij ons uiterste best om deze binnen 3 werkdagen te beantwoorden. Indien wij je klacht niet kunnen oplossen, kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel via de website www.sgc.nl. Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Je kunt een klacht indienen over zowel een product, als de diensten die wij leveren.
Er is een maximum van 4 artikelen per bestelling. Indien u meerdere artikelen wenst, dient u hiervoor nog een bestelling te plaatsen.
Bestellen gaat simpel en snel.
Nadat je het gewenste product in je winkelmandje hebt geplaatst, ga je verder naar de volgende stap.
Bij deze stap vul je je gegevens in. Deze gegevens hebben wij nodig om uw pakket op het gewenste adres te bezorgen, of om contact op te nemen wanneer wij nog vragen aan je hebben. In deze stap kun je ook aangeven of je het pakket op een afwijkend afleveradres wilt laten bezorgen. Als laatste geef je aan via welke manier je wilt betalen en ga je door naar de volgende stap.
In de volgende stap krijg je een overzicht van je bestelling. Bij akkoord ga je door naar Buckaroo, onze betaalinstantie.
Wanneer je je bestelling succesvol betaald hebt, krijg je hiervan een bericht per e-mail.
Wanneer wij je product versturen, ontvang je hiervan een verzendbevestiging, inclusief track and trace code van PostNL.
EU | UK | US |
---|---|---|
34 | 1 | |
34,5 | 1+ | |
35 | 2 | 3 |
35,5 | 2+ | 3+ |
36 | 3 | 4 |
36,5 | 3+ | 4+ |
37 | 4 | 5 |
37,5 | 4+ | 5 |
38 | 5 | 5+ |
38,5 | 5+ | 6 |
39 | 6 | 6+ |
39,5 | 6+ | |
40 | 7 | 7 |
40,5 | ||
41 | 7+ | 8 |
41,5 | ||
42 | 8 | 8+ |
Internationale taille maten | EU/UK |
---|---|
XS | 23,24,25 |
S | 23,24,25 |
M | 23,24,25 |
L | 23,24,25 |
XL | 23,24,25 |
XXL | 23,24,25 |
Internationale maten | EU | UK |
---|---|---|
3XS | 30 | 2 |
XXS | 32 | 4 |
XS | 34 | 8 |
S | 36 | 10 |
M | 38 | 12 |
L | 40 | 14 |
XL | 42 | 16 |
XXL | 44 | 18 |
3XL | 46 | 20 |
Shoeclub
Dalkruidbaan 158
2908 KC Capelle aan den IJssel
Tel.: +31 88 133 31 00
BTW nr.: NL8202.70.866.B01
KvK nr.: 24343634
© 2021 Shoe Club