Skip to content

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen gaat simpel en snel. Je plaatst het gewenste artikel in het winkelmandje door op de button ‘In winkelwagen’ te klikken. Indien je over een actiecode beschikt, kun je deze invoeren middels de button ‘Ik heb een actiecode’.

Nadat je het gewenste artikel in het winkelmandje heeft geplaatst, ga je oor naar de volgende stap waar je jouw gegevens invult. Deze gegevens hebben wij nodig om jouw pakket op het door je gewenste adres af te leveren of om contact met jou op te nemen wanneer wij nog vragen hebben. In deze stap kun je ook aangeven of je het pakket op een ander afleveradres wilt laten bezorgen dan jouw huisadres. Als laatste geef je aan op welke manier je wilt betalen en ga je door naar de volgende stap.

Hier volgt een overzicht van jouw bestelling. Bij akkoord ga je door naar Adyen, onze betaalinstantie. Wanneer je jouw bestelling succesvol heeft afgerond, ontvang je van ons een e-mail met jouw orderbevestiging. Wanneer wij de bestelling verzenden, ontvang je ook hiervan een bevestiging via de e-mail. In deze e-mail staat een Track & Trace code vermeld van onze vervoerder waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Is er een maximum aantal artikelen?

Nee, je kunt zoveel bestellen als je wilt.

Kan een artikel na mijn bestelling toch uitverkocht zijn?

Helaas komt het soms voor dat het door de bestelde artikel gelijktijdig is verkocht. Uiteraard doen wij er alles aan om dit te voorkomen en het gewenste artikel te leveren.